Slå huvudet mot en vägg.

Ibland vill man ju bara göra det. Men inte i dag. Eller kanske lite.

Jag har drömt att jag skjutit Puppan med 10 skott, för att sedan ångra mig, åkt på utställning och sagt att skotthålen var att hundarna hade bråkat lite. Hur sjuk dröm var inte det?
I natt drömde jag att jag, A och lillasyster A var ute och åkte bil, med var några av hundarna. Och vi skulle över Mexikanska gränsen (?!?)
Jag drömmer nog de sjukaste hunddrömmarna. Andra drömmer om vinster och ära, jag drömmer om skjutning och bilfärd över gränser.

Nåväl, jag har ruskat av mig alla drömmar och samtal jag haft under dagen.
Vi fokuserar på Tinas HD/ED röntgen. Och på att det snart är dags för alla boxrar för årets första utställning. Det blir skojjigt värre.
Det här året kommer det nog inte bli så mycket utställningar för oss, jag har valt att satsa på träning/tävling det här året.
Planen är att Moyo ska göra BH provet till sommaren, men just nu är jag inte hoppfull även om ens tränare är det. Hima ska fortsätta träna IPO också, där går det dock lite långsammare, men det gör inget.
Vi håller även på att introducera Maliki och sedan även Titus.
Så vi är busy med andra ord.

J ville ställa ut Puppan på Vännäs utställningen, det får vi se hur det blir. Gamla, fina gumman.

Nu ska jag gå och luncha för att sedan förbereda mig mentalt att röntga Tina. Hehehe...

KRAMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0