Längtar till morgondagen.

Hoppas på lika fint väder i morgon som i dag.
Tyvärr hade jag ju möte inbokat kl 13 och sedan vattengympan med mamma efter det så jag har inte hunnit njuta av det fina vädret lika mycket i dag som jag hade önskat.
Körde inget hundsim i dag i bassängen, annars brukar jag jämt köra lite för att underhålla min kära mamma. Vi hann nämligen inte simma något då jag hade en balja köttsoppa kokades hemma, och en karl som inte kan göra köttsoppa hemma. Så vi fick rappa på därifrån.
18.45 njöt vi av lite köttsoppa.

Jag har insett att Hima är apstark. Helt fucking otroligt stark. Starkare än Moyo Mannen.
Så vi ska ut och träna lite i morgon hon och jag. Och Moyo så klart på ett hörn. Det vankas utställning om mindre än en månad och då ska de vara i ännu bättre form än i dag (om det är möjligt).
Pluppan hoppade in i dag på 3 ben. Stackarns lilla gumma hade fått ett skrapsår på tån! Åh, då kan man ju nästan inte gå. Mjäkiga hundskrälle.

Dívka har börjat få lite former, det märks att hon blivit lite äldre. Men inte mycket vettigare för det :-D

Så vi håller tummarna för sjukt bra väder i morgon så jag kan ut och träna dem i behagligt väder!

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0