Kan man få höra något bättre?

Moyo har varit på IPO träning hela helgen med världens bästa Jörgen.
Vad är det absolut bästa man kan få höra om sin hund? Särskilt av en som själv deltagit på IPO VM.
"Han kommer att bli en av Norrlands bästa IPO hundar"
Jörgen var mycket imponerad av Moyo, citat: Jag gillar den här hunden väldigt mycket, det är sällan man ser en sån bra boxer.
Hello! Snacka om feedback! Ska kanske tillägga att Moyo före denna helg, endast provat på att bita i en bitkudde vid 2 tillfällen...
Jag är otroligt stolt över vad han presterat i helgen. Moyo har inga begränsningar, det verkar inte finnas något stopp på vad denna hund kan göra. Han är med på precis allt, allt är inte lika roligt, men han är med.

Moyo är en låg tempererad boxer med mkt kamplust, vilket gör att han kan fokusera på vad det är han ska göra och gör sällan några misstag. Han är nästintill perfekt, kommer aldrig någonsin få en boxer som han igen. Och får jag det, då kallar jag det en på miljonen.

Som vi sagt förut, det finns bara en Moyo Man, han är speciell den gossen.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0