Vi räknar ner.

Nu har nedräkning på allvar börjat. I morgon är det endast 8 dagar kvar tills valparna beräknas födas.
Shit! Tiden har gått fort, men vi är redo. Allt är inhandlat, valplådan är på plats i sovrummet, ja, jag är beredd helt enkelt.
Valparna sparkar där i och verkar må gott. Minst två borde det vara.
Puppan njuter av sin dräktighet och verkar inte alls påverkad av det på något sätt. Snarare ser hon ut att njuta av att vara dräktig. Söt.

Jag längtar så mycket efter de små! Eftersom detta är Puppans sista kull innan en välförtjänt pension, så hoppas jag på en fin tik.

Så under sommaren kommer det bara vara valpar för hela slanten och en eller någon utställning och tävling.
Jag tror vi får en bra sommar!

Till hösten hoppas jag att jag kommit in på yrkesutbildningen jag sökt. Det vore ju bara grädden på moset.

Just nu är jag sjuk. Hoppas jag är bättre till tävlingen på lördag.

Go Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0