Träningsvideo.

Jag kom på en briljant idé.
På ett forum jag brukar vara på så finns det en tråd som heter: Träningsvideos efterlyses (av forumets medlemmar). Och jag är en medlem där.
Jag vägar att se att det står arbetande hundar under.

Jag diskuterade ihop mig med Jen och vi kanske skulle göra en liten träningsvideo.
Mitt förslag var att ligga på golvet, lyfta benen 5 cm från golvet, cyklar en liten stund och riktigt ta iiiii.

Jag är rädd att jag skulle bli avstängd för att jag "narrade" en seriös tråd.
Jag var bara trött och uttråkad.
Jon somnade ju mitt i allt. Utelämnad blev jag kvar. Sist kvar. Överlevde alla andra veklingarna.

Nu ska jag ladda upp inför tävlingen. Ser inte framemot det. Är sjuk och icke utvilad.
Rädd att få avdrag för dubbelkommando för att man lärt sig att hålla för handen när man hostar.

Nu så.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0