När jag blir irriterad.

Jag har skrivit det förut. Varför är vissa så hemmablind?
Snabb på att dömma andra, men är helt oförmögen att se det man har själv?

Sådana saker gör mig grymt frustrerad! Men. Orka ödsla energi på sådant.
Bara önska dem lycka till i sitt LaLa Land.
Flytta till månen och lev i din drömvärld.
Ger dig nått ord på vägen: Lycka till!

Nu över till mitt viktiga liv.
Jag måste städa min bil. På lördag åker vi på valpträff! Så kul! Ännu roligare är att alla kommer.
Nu får man se sina små sweet clementines igen. Fast de är inte så små längre.

Puppan är som en liten knubbsäl. Bara väntar att det ska börja sparka inne i magen på henne.
Sist var det ju rena karate-kidsen där inne. Gick ju inte att missa.

I går spårade jag med Maliki, Ice, Moyo, Tina och Hima.
Moyo var suverän (eller suverän för att vara han), Tina var också grym. Hon spårade så djupt koncentrerad att hon började nysa. Hima tuffade på som vanligt, lite ofokuserad.
Ice var inge bra i går. Vet inte vad det var som inte var bra.
Maliki fattade ingenting, så Tina fick ta hans spår också.

Nu borde jag passa på och gå ut med Moyo och träna lite lydnad. Vi ska ju vara med i 2-dagars lydnadstävling 19-20 juni. Dags att finslipa! Han är ju inte direkt känd för sin glädje som lydnadshund :-P

HAJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0