Kläder. Massor av kläder.

I dag har jag gått bananas bland kläderna i stan.
Med mig hem följde en massa trevligt. Det behövdes verkligen.
Massa kläder i fräscha färger och 2 jackor att ha nu i sommar.

Handlade golv åt pappa och besiktade bilen, som INTE gick igenom. Som vanligt.
Tror aldrig jag klarat en enda besiktning med mina bilar. Det var i alla fall en trevlig och söt karl som gjorde det. Hatar att få de där gamla, bittra som är svinless på sitt jobb och ska anmärka på att fjädern i huven går lite segt.
Hur som helst så hade jag garanti kvar på det som gått sönder, så bilen får åka till verkstan på tisdag nästa vecka och bli hel och fräsch.
Min heta amerikanska.

Jag saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0