Förvirrande må jag säga.

Jo. Förvirrande är väl det man kan kalla det?
Precis rätta ordet.

Ja lämnar det åt sitt öde, får ont i magen av det. Och jag är expert på att lämna saker bakom mig, ältar inte. Har inga backspeglar på mitt liv. Man skulle ju få dåligt varje dag om man bara satt och tänkte på sånt man oftast inte kan påverka.

Jag har en sjukdom. Jag kan lyssna samma låt om och om och om och om igen.
Och vissa blir man ju less på medans andra bara blir bättre och bättre. Ju mer man lyssnar.

Just nu är det väl ca 4-5 låtar som bara går och går här.
Sen hade pappa den schysstaste norska radiokanalen på tv:n, Mpetre.

Nu är jag jättehungrig och ska äta lite.

HAJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0