Dags att damma av?

Nu börjar säsongen dra i gång igen med utställningar mm...
Jag och Hima tänkte testa på IPO om vi får plats på träningen... Vilket vi hoppas på.
Tror att Moyo också tyckt att det skulle varit något, men Hima behöver verkligen någon aktivitet.

Vi får väl se, båda kanske kan följa med? Men tyvärr har man bara två händer.

Så jag väntar bara på att få svar om man får någon plats, sen ska jag beställa en hetssele även om det är första gången. Jag vill liksom inte riskera något när jag är som ett hallon själv när det kommer till det.

Så, nu är det dags att damma av mina gamla hundar och komma i gång igen efter all julgröt.
Jag och Moyo borde också anmäla oss till någon lydnadstävling. Nu när man har provat på så inser man ju att det inte är så skrämmande att tävla.
Jag var till o med mindre nervös över det än en utställning (?!?)

Nu väntar vi på att det ska bli ljust så det kan bli lite fart här. Har massa ärenden att göra i dag också, så som att handla mat tex. Det är viktiga grejer det.

Sen ska jyckarna ut på promenad och tränas.
So much to do, so little time!

Cheeses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0