Bjuda ut sig?

Ja, Tina-hunden har börjat gå in i höglöp och är jätte intresserad av allt som rör sig, kille eller tjej spelar ingen roll. Moyo fick i dag ligga en stund på buren (inga tjuvparningar här inte) då hör jag hur Tina kraffsar på hans bur för att komma in... Men hallå?!? Borde det inte vara han som försöker ta sig ut?
Då hon är därutanför och kråmar sig så blir Moyo pissförbanand och gläffser till.
Gissa om Tina såg förnärmad ut? Här bjuder hon till och han nappar inte... :-)

Ja, med andra ord har man räknat ut att Tina går i höplöp ganska tidigt (idag är det dag 7).

Annars har inte mycket hänt. Jag har varit ute med tikarna på dagen och busat med grabbarna efter det.

Jag fotade även Hathor, vår lilla valp som är kvar.

Nu ska jag slita mig härifrån och kolla TV.
Lite bilder från i dag bara.

KRAM

Hathor

Hathor

Tjejerna

Tina

Puppan

Dívka

Hima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0