Spår med blodpudding.

Nu har grusvägarna börjat titta fram. Lagomt leriga och mysiga.
Då funkar blodpudding som spårmaterial.
Moyo var en aning skeptisk... Äta grejer med sand på?
Moyo gjorde fina framsteg i dag. Det blir mycket spårande framöver för han.
Eto var lite slarvig och Hima okoncentrerad. Hon vill ha något varje centimeter för att inte tappa fokus.

Maliki gjorde ett kort spår hemma på gården med J.

Annars har jag mest städat, dvs dammsugit grus och tvättat grusiga hundbäddar. To be continue. Som varje dag.

Lillasyster och pappa kom förbi. Pappa ville ha hjälp att anmäla hans hund till en utställning. Han har en gråhund han. Han är övertygad om att hon är den vackraste gråhunden i världen och jag hoppas, för hans skull, att utställningen går bra.

I morgon är det "after-work" middag med L. Det blir trevliga grejer det, så man får se till att kliva upp tidigt så allt är gjort innan em.

Nästa helg väntas bruksutställning för boxrarna. Den första för året. Ska bli spännande att se hur det går.
Vi är nog mer laddade än hundarna.

Nu ska jag kolla till mina plantor på Farmville och sedan fortsätta läsa min bok.
Den är inte så bra, men jag har läst ut alla andra nya böcker jag köpt, så den får duga.

Hajdå rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0