I väntans tider.

Här väntar vi på höglöp inför kommande parningen.
Men än så länge är hon bara en surhagga. Vill inte bli uppvaktad av någon alls.

Hathor, vårt lilla hjärtegull, flyttar till sin nya familj i morgon. Det blir härligt att hon får ett sånt bra hem!
Så klart önskar vi dem all lycka till med sin lilla pärla.

Jag väntar att pannan ska koka vatten åt mig så jag får duscha. Sedan ska jag ta en skön eftermiddagspromenad.
Hathor ska bada, klippa klor och kramas med resten av kvällen.

I morgon är det mycket som ska göras, en ombesiktning av Hathor, sedan lämna henne, hem med två småsystrar, en som ska sköta hundarna som stannar hemma från utställningen och en som ska med och hjälpa till på utställningen.
Sedan måste hundarna finputsas lite (tur att man inte har pälsraser i alla fall).

Efter helgen åker jag och Plupp för att träffa hennes fästman.

Mycket roligt framför oss med andra ord!

HAJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0