WTF?

SKK hade inte ens fått bilderna? Va?! Det kan ju bli hur spännande som helst det här.
Kanske får man veta svaret i oktober då? För mina bilder är ju inte de enda som kommer in.

Men jag ringde vet. Och nej, de hade minsann skickat alla bilder som de hade liggande. Senast i förrgår skickade de ett gäng. VART ÄR MINA? NÄR SKICKADES DE? Vart alla andras tagit vägen är inte mitt världsproblem.

Nu måste jag ringa SKK igen på typ måndag eller tisdag och fråga igen om bilderna kommit. Så att jag själv kan ana när svaret ungefär kommer.

Här har man häckat vid brevlådan varje dag, gått in på SKK på internet. Våndas, hoppas, väntat.

Snart kommer J. Han skulle köpa mig en fabulous Coca-Cola. En riktig en. Det är jag värd. För på toppen av allt har jag PMS. Kanon!

Nu ska jag ringa L i dag och Emily och A skulle ringa mig senare. Blir nog en stund i telefonen i dag.
Hundarna får i dag nöja sig med en långpromenad efter middagen. Det är vad jag orkar i dag efter mitt mealt down.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0