Va fan liksom?

VART ÄR MITT (HIMAS) RÖNTGEN RESULTAT!?!?!?!?
NU vill jag ha det. Men det är bara att fetglömma då det är fredag i dag och SKK stänger igen.
ÅHHHHHHHH! Jag hatar att behöva vänta, varför tar det sån tid? Är det veterinären som sölat med att skicka i väg bilderna eller vad?

Sen blev jag lite sur nyss. Någon tyckte att träna in en hund i IPO I var som en LP I. Någonstans inom mig känns det inte lika lätt. Men vad vet jag?
Jaja, jag har väl kanske ingen ambition att ta mig till elitnivå, utan vill träna hunden.
Fast eftersom boxrar suger så kanske jag ska träna in honom om, på något helt annat, som också är lätt. Det är ju bara att träna in allting, så är det ju fixat. Också något som människor verkar tycka.

Jahapp! Fan, nu när allt är så lätt att bara träna in, så borde ju mina hundar vara på elitnivå efter all tid vi lägger ner på träning. Fast det kanske bara är fel på mina hundar? Vad vet jag?

Äh, jag har jobbat natt och är väl allmänt grinig. Men att det alltid ska finnas någon som vill trycka saker i ansiktet på en.

Nu ska jag luncha och sedan vet jag inte. Ute regnar det och ingen av hundarna ville ens gå ut på gräsmattan. De är en bunt svikare de där.

HAJDÅ!

Kommentarer
Postat av: sara

tack! :)

2009-09-04 @ 15:19:13
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0