Uppe med tuppen.

Var jag väl kanske inte, men kl.08.00. Skönt var det att lägga sig i sängen redan kl. 21.30.
J har pookat på mig halva natten. Han påstår att jag och Pupa har snarkat så det vibrerat i sängen.
Tror ni jag var trevlig? Nej, jag gormade med halvskrikig röst att minsann jag inte hade somnat och därför kunde jag inte snarka. Var han så känslig kunde han gå och sova någon annanstans. Han gick till gästrummet och jag och Pupa fortsatte snarka ikapp ;-)

Sms:ad att jag aaaaldrig mer skulle gå och sova samtidigt som han eftersom han var så känslig. Hehehe...

Nu har jag en massa ärenden att utföra. Hämta ut brodyr, posta paket, posta brev, handla för en vecka.

Min storasyster ringde också och sa att hon hört att jag ville till IKEA. Vart kan hon ha hört något sådant befängt? Kan jag aldrig ha sagt? Men jo, kanske nämnde det i förbifarten till mamma.
Så nu vill storasyster åka de 25 mil vi har till IKEA. Få se hur det blir. I såna fall borde vi åka redan i morgon eller på fredag, där i mellan jobbar jag natt.

Vi får se, vi får se.
Nu måste jag åka i väg in till samhället!

HAJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0