Och ni trodde jag hade nått att säga?

Som var av vikt alltså? Nej. Som vanligt.
Alltså det kanske är så att jag inte har något liv? Det är bara hund, hund, hund.
Och gissa vad? Jag är så nöjd med det så. Fast kanske jävligt tråkigt att läsa om.

Så vad har hänt? Jo, J har städat igen. Så duktig man så.
Och jag har varit ute med hundarna i det fina vädret, tittat idol, lagat mat och druckit Cola.
Väldigt viktiga saker med andra ord.

I morgon ska jag ut med A och Maffia på promenad. Så jag borde ju sova för att komma oss ut när det, förhoppningsvis, ska vara bra väder.

I morse fick J skrapa rutan. Och vad innebär det? Skit också.
Tur att vi ska vara inne och mysa med valpmagar framöver då ;-)

Nä, fy fan. Jag bara svammlar. Det finns ju liksom inget att säga.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0