När två killar pratar

Symaskiner. Det känns lite så där.
I dag var jag och J till stan. Vi behövde handla lite material till seltillverkningen.
Och J ville ha en ny platta till symaskinen, ni vet under pressarfoten. Så vi begav oss till symaskinsbutiken.

Och han som jobbade där och J satte igång att prata sömnad.
Jag kunde bara stå brevid och le.
Ingen av dem såg ut att ens veta vad en symaskin är, men se så lurad man hade kunnat bli.

Jag var tvungen att säga det till J sen. Att det var lite "kärringvarning" på han och karln i butiken. Kunde inte låta bli.

Nu har jag suttit och tjaffsat med hemsidan hela kvällen. Jag är trött som ett as. Så nu väntar bädden för mig.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0