Jag har resfeber.

På onsdag kl 07.00 lyfter planet. Jag har resfeber och ser för min inre blick hur planet ska störta.
Men då är allt som vanligt. Sist grät jag nästan och satt och tyckte synd om mig själv hela 2 timmar som resan tog.
Nu får jag åka själv igen, och denna gång lär ju inte gå bättre.

Jag håller på att uppdatera min kennelsida och det är skitjobbigt. Allt måste ändras, och man ska länka hit och dit. I morgon hoppas jag att jag är färdig med den så jag kan sätta igång den igen.

Jo. Hima fick en plats på MH på söndag. Det är mycket nu. Hoppas J vill följa med och titta på.
Får vi bara hoppas att hon klarar det med bravur också, så är det bara hjärtat kvar sen att undersöka.

Nu måste jag verkligen sova. Har endast sovit 3½ timme för att jag jobbat natt och jag har en miljon grejer att göra i mogon, som att packa väskan tex.
I morgon åker jag in till mamma och sover, så skjutsar hon mig på flyget. Då slipper vi kliva upp kl.05.00.

Så. Om vi inte hörs innan, så gör vi det efteråt.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0