Tyvärr har jag insett

Att jag måste städa i dag. Som tur är, är det rena skitvädret ute. Regnar gör det.
Hundarna har varit ute, så nu väntar jag bara att deras tassar ska torka lite, innan jag drar igång dammsugaren.

Jag har fått klippa klorna på valparna med en nagelavbitare. De klöser Puppan så hon är alldeles röd på sina mjölkpåsar. Men snacka om små klor. Var ju livrädd att jag skulle noppa av hela klon.

Äntligen fredag också!
I morgon fyller min lillasyster 14 år. Tänk att jag är 14 år äldre än henne. Mina föräldrar tog en paus med barnskaffandet ett tag så att säga.

Nu har jag lite pappersarbete att göra som J måste skriva på när han kommer hem.
Och så står dammsugarn och morrar i hörnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0