Sovit så otroligt skönt.

Vaknade av mig själv. Var lite rädd att klockan skulle vara mitt i natten, men så hörde jag J rumstera omkring, smidig som han är. Det betyder att klockan var mellan 05.20-05.50. Jag tippar att den var ca 05.40.

Nu har han dragit i väg på jobbet och jag sitter här i morgonrock och har "julaftonsmorgons-känslor". Ja, det känns som det är julafton. Fråga mig inte vart känslan kommer i från.
Provade ringa mamma nyss. Vaddå, Har de inte klivit upp kl.06.30? Vilka lata personer.

I dag ska jag städa ur valplådan ordentligt igen. Sedan skulle Puppan få duscha med J när han kommer hem, för nu har hon slutat blöda helt och då kan man behöva en till dusch.

De andra doggarna sover ännu, de tycker jag är alldeles för tidigt uppe. Det är natt ännu ute.

Nu ska jag koka te och sätta mig i soffan en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0