Lösenordsskyddet.

Nej. Jag kommer inte lösenordsskydda. Jag orkar inte.
Det får vara som det är. Nog om det.

Just hemkommen från jobbet. Fick stanna kvar i morse i 1½ timme för att morgonpersonalen blivit sjuk.
Hundarna har ätit, jag har hunnit titta runt lite på nätet, pratat med J, pratat med Mamma.
Och nu ska jag boka en tid för att sätta på vinterdäcken efter jag kommer från Österrike.

Jo. Nu är det dags. I morgon 10.10 lyfter det första planet för att ta mig ner till Sthlm.

Kursen får bli inställd i kväll då jag inte kommer att hinna med det. Ska ju till mamma och sova i natt, det blir mysigt det.

Nu har jag inte tid med det här längre. Ska skriva ut mina biljetter.

HAJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0