Lösenordsskyddad blogg.

Då denna blogg, min alldeles privata blogg, har blivit kopierad och det känns väldigt olustigt och vidrigt gjort så kommer den här efter att lösenordsskyddas.
Känns förjävligt att jag måste göra något sådant, men ni som vill ha lösenordet, skriv en kommentar (med er mailadress som jag givetvis inte publicerar) så skickar jag lösenordet till er.
Jag har tappat tålamodet nu. Och ärligt talat kunde jag inte bry mig mindre. Men vem som får läsa min blogg kommer jag härdanefter styra själv. Ska man vara så småsint så får det vara. Annars har jag inget problem med vem som läser, men försöker man smutsa ner mig av helt oförklarliga motiv, så är man inte välkommen längre. That´s it. Jag tolererar inte sandlådefasoner.

Jag låter den vara utan lösenord i ett par dagar och sen låser jag den.

Skriv vad du vill, när du vill, hur du vill, det rör mig inte i ryggen, men du kommer aldrig mer få ta något material från min blogg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0