Japp. En ny dag.

Nya saker att ta tag i.
En vaccination hos veterinären, betala in räkningar, posta brev mm mm.
Tråkiga saker, men måste göras.
Även beställt en resa.
Och nu sitter jag med Folksam i telefon, eller rättare sagt sitter i telefonkö. Jag vill prata om mitt pensionsparande som jag har där. Jag har så många vuxenpoäng genom det!

Valparna växer och växer. Nu knallar de omkring i lådan, morrar, gläfser och är allmänt "hundiga".

De andra hundarna mår prima. Vi ska ut i skitvädret och träna.

Denna telefonkö går inte framåt kan jag säga. Nu. Svarade de.
Fast nu ska jag kopplas någon annanstans. Nu får jag vänta igen.
Men nu är det färdigt och jag är några kronor rikare.
Tänk att jag lyckas spara ihop en sån summa med pengar! Det var trevligt att höra att det var en bra avkastning just nu. Så nu ska jag fortsätta mitt sparande så jag blir rik som ett troll när jag blir pensionär.

Ha en fin dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0