Gratulerar på min födelsedag!

Ja. 31/10 är min födelsedag. Och här sitter man än.
Men jag jobbade natt till i dag och är inte det minsta trött (efter x antal timmars sömn i morse).

I morgon väntas packet att komma, så man kan inte sova hela dagen i morgon inte.
Det var länge sedan jag skrev ett "Dagens SMS" från J. Ni får inte tro att de slutat ramla in, jag har bara varit busy.

Och min kära, älskade vän E! Vilka underbara blommor jag fick utav dig! TACK TACK TACK!
Jag försökte plinga dig i dag, men utan svar. Vi får höras i dag (läs efter jag sovit).

Jag måste verkligen gå och sova nu. Ska baka lite i morgon också, och komplettera med det jag bakade i dag.

Kram och God Natt!


Kommentarer
Postat av: sara

GRATTIS! Alvin skickar en kram

2009-10-31 @ 10:23:07
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: Emily

GRATTIS GUMMAN PÅ DIN DAG!

Önskar att jag hade kunnat dela den med dig! :D

TUSEN GRATTISKRAMAR!

KÄRLEK!

2009-10-31 @ 13:54:45
URL: http://karmanjaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0