Fattar inte varför folk.

Har så bråttom att dömma, knäppa på näsan, trampa på tårna?
Varför?

Varför har man så svårt att vara ödmjuk? Så svårt att sätta sig in i andras situationer?
Jag kan göra det jag också. Men jag försöker, med betoning på försöker, tänka mig för. Ibland blir det fel lik förbannat, men då har jag vettet att be om ursäkt. Be om ursäkt för att jag var för snabb i käften helt enkelt.

Och folk undrar varför man umgås mycket med sina hundar.

Nu har vi precis ätit middag. Jag ska i väg på natt jobb i kväll också.
Det är skönt att vi kan "gå om varandra" här hemma och hundarna slipper vara ensamma.

Pupa borde nu ha gått ungefär 6 veckor av sin dräktighet. Hon bara växer och växer.
Det är så härligt att mysa med hennes mage.

Nu ska jag mysa med hundarna och J.

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0