En ny dag har gått.

Så har ännu en dag gått. Jag har varit till stan med Eto i dag för att handla lite.
Blev bjuden på "efterskotts födelsedags fika" för min systers sambo. Vi intog det hos min pappa.
Sedan har dagen bara gått på.
Dívka har gett mig skavsår i öronen. Hon är en väldigt pratglad tjej. Hon ska prata när hon är glad, hon ska prata när hon inte får som hon vill, hon ska prata när någon går ut, även fast någon annan är kvar.
Ja, hon är en riktig pratkvarn.

Vi vägde de små i dag. 3 hade gått upp och 2 ner lite grann. Få se vad som hänt om ännu 3-4 dagar. Men de mår bara fint. Mamma Pupa har nu också börjat kunna lämna lådan ibland korta stunder.
Då sitter hon i vardagsrummet och viftar på sin söta stump och vill ha lite uppmärksamhet. Efter den korta stunden återgår hon till att vara den mest omtänksamma mamman i världen.
Den "blå tiken" numer döpt till Hathor är som en orkan. Fram ska hon, och det tar hon sig också. Minst av tjejerna vid födseln, men ack vilken stark en. Sen är hon mamma Pupa upp i dagen. Det är verkligen mammas flicka.

Jag hoppas på fint väder i morgon. Vill ta mig en riktigt lång promenad med hundarna. J får snällt stanna hemma då.

Nu måste jag ta en dusch och sen lägga mig.

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GAAAAAAAALET SÖT!

vill bara pussa på dem

Saknar dig gums!

2009-10-11 @ 20:55:58
Postat av: sara

gud va mysigt med valpar :)

2009-10-12 @ 12:09:17
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0