Maliki ~Kungen

Maliki betyder Kung på Swahiliska.

Nu lärde vi oss något nytt också. Bra va?
Jag har varit och jobbat lite i dag, det var ok.

Sedan har jag sett "Djävulen Bär Prada". Nej, den var inte så bra nej, men "På Smällen" hade jag redan sett så.
J sover sedan länge och jag är på min väg. I morgon väntar träning igen... Ser framemot det, men hoppas på hyffsat väder då både en själv och hundarna mår bättre utav det.

Som vanligt är det tokmycket på gång, allt på samma gång och man försöker hitta en sekund eller två där man bara kan andas en stund. Men jag älskar det livet! Fort ska det gå, mycket ska hända, annars blir man uttråkad.

Inget av vikt att skriva i dag heller.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0