Arlanda Airport

Uppdaterar från Arlanda där jag sitter och väntar på mitt flyg.
J är hemma med våra diamanter och hjärtebarn.
Hoppas de får en bra söndag och måndag, då jag är tillbaka.

Sov hos min mamma i natt. Vi låg och pratade till kl.02.30 och upp skulle man kl.08.00.
Mitt i natten kommer jag på att jag glömt ett viktigt papper, som jag absolut behövde....
Shit!
J fick komma in till stan i morse 08.45. Så där lagomt glad på mig att jag inte kan komma i håg det jag behöver. Men vem kan klandra han? Vem kan klandra mig? Man är ju bara mänsklig.

Nu ska jag äta lite lunch och bege mig bort till gaten sen...
Vi hörs säkerligen igen i morgon eller på tisdag!

Ha en fin söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0