Vi Firar

I kväll fick jag mitt efterlängtade samtal. Trodde nästan att jag blivit lurad ett tag. Men kl. 19.00 ringde telefonen.
Pratade bort en timme och efteråt trodde jag inte man kunde vara mer lycklig, men det kunde man tydligen.

Jag kan bara inte förstå hur jag kan vara så blessed ibland. För det mesta så tycker jag att livet går genom sirap, men så ibland P A N G, då händer det grejer.

Fortfarande vill jag ha någon att dansa jenka på bordet med och skratta och glädjas! Undra om E har lust att ta en svängom?

Men vi har firat lite grann i alla fall, med jordgubbar och grädde, och en somrig tårta gjord av maräng, grädde, björnbär och blåbär.




Peace Out hörrini!

Kommentarer
Postat av: Emily

Är alldeles varm av glädje för din skull gums!

- så himla roligt!

stämmer upp i ton och krokar i ärmkrok, dansar och sjunger "weee are the daaaancing queeeeens"...



XOXO

2009-05-25 @ 23:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0