Uppdatering om vägglössen

Frukta ej! Jag har inte hittat några vägglöss... Inte för att J heller velat leta några med mig, sen säger han bara och visar fingret åt mig (vilket betyder att jag är nojjig över allt).

E ska inte känna någon ånger, jag är sån. Jag eldade upp mig själv så pass att jag nästan grät, mest för att J inte verkade förstå allvaret i min situation.

Så, nu är damerna tvättade, putsade i öronen och snygga. J tyckte jag skulle fixa till hejjaklacken (Moyo) också, men han kan få se ut som den bondlurk han är.

Nu väntar vi på "barnvakten" åt Dívka och sedan ska vi leta löss och bädda sängen. Möjligtvis inte i den ordningen.

Uppdaterar i morgon efter trippen.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0