Så blev man blottare

Jajemänsan!
Var ute med doggarna på gården och rensade lite i min fina lilla blomrabatt. Två små blåa blommor hade kommit upp, S N A R T är det faktiskt sommar.
Hur som, jag var där ute och rensade i rabatten, i morgonrock. Som är fullt naturligt om man heter T.
Sen jäklar börjar det blåsa till och tjohooo vad rocken blåste. Totally naked under.
Verkar som det var lugnt då inga bilar befann sig på grannarnas gårdar. Jag avslutade det hela snabbt och gick in.
Beställde just linser, det är jobbigt med brillor nu när solen gassar och man är totalt blind utan dem.

By the way, sitter fortfarande i rocken, totally naked under. J kommer snart från jobbet och jag måste verka seriös. Så dags att klä på sig!

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0