Nu börjar nerverna komma!

Som vanligt! Maffia ska nu röntga sig om en månad och jag börjar redan bli nervös (alltså inför resultatet).
Och så bär det av till Piteå på lördag, nervös redan nu. För Maffia igen, Hima behöver man inte oroa sig för, hon är ju så puckad stackarn.
Nej, men jag har verkligen inga nerver verkar det som. Det glömde mina kära föräldrar att nerärva åt mig. Men jag klarar mig, det går ju som det går.
Hoppas bara att vi kan få några bilder denna gång i alla fall. Sist tog batterierna slut redan innan det började. Det fick man bakläxa på kan jag säga.
Min kära E ska också dit, trevligt med lite kvinnligt sällskap och support. Moyo hänger med som manlig hejjaklack till sina brudar. Det tror jag han kan tycka är lite skönt.

Nu ska jag låta J, han utan tålamod, få sitta här en stund. Han har tränat på med Maffia ganska bra, så jag tror det bara kommer att gå fint.

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: E j,

2009-05-14 @ 20:05:20
Postat av: Emily

Söta du, vi ska ha SÅ roligt i helgen ;)

Vi hörs senare ikväll!

KRAMAR

2009-05-14 @ 20:06:19
URL: http://karmanjaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0