Helt LYRISK

Hejja!

Dagen i små ord.
For med min mamsegulla och lillasyster och handlade blomster till vår lilla hörna på altan.
Köpte även ett nytt litet träd att ha i krukan (den förra råkade dö), en hängsälg blev det. Den får videkissar på våren.
Två Dahlior att sätta i en kruka har det också blivit.

Sedan en lila-vit fuxia att hänga vid ytterdörren, men hittade ingen passande kruka så den står fortfarande i påsen.


Jag får fota lite en passande dag när det är fint väder och jag har tiden.
Och så har påskliljorna, riddarsporrarna och lupinerna börjat komma upp under björken. Där har jag även något annat som jag inte minns namnet på.




Sedan följde min älskade lillasyster med mig hem för att hjälpa mig att måla. Kan man vara något gulligare???
Ä N T L I G E N så börjar det lika något. Jag kapptävlar liksom med humlerankan som ska växa upp efter spaljén, det är en snabb liten rackare.


Sen något annat. Som jag är L Y R I S K över. Jag Tror och Hoppas att det kommer att bli verklighet...
Det verkar som det finns en möjlighet att det blir så. Mer kan jag inte avslöja. Men blir det verklighet som kommer hela världen få veta. Det lovar jag.


Nu inväntar jag J som fått tillåtelse att vara bort hela, långa eftermiddagen. Hoppas han har med sig

Kommentarer
Postat av: Fröken Svår

håller alla tummar och tår för att det ska gå att genomföra "the big plan"

KRAMAR

2009-05-23 @ 02:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0