Sexuella Drakar

Det närmsta sexuella jag kommit idag, förutom blottningen, var att duscha med J. Jag kastade ut han, eftersom jag "också ville tvätta håret, hur kan han vara så empatilös". Hahaha, jag är verkligen på humör. Men han tog ju upp hela duschen och jag hade inte tid att stå där i en evighet.

Ice, den gamla draken, är i höglöp vilken dag som helst och det känns som det enda man gör hela dagarna är att vakta på henne (ja, hon är sugen) så hon inte sexuellt utnyttjar Moyo. Men i morgon åker hon på "semester" till J:s mamsegulla & pappskalle med strikta order om att hålla den översexuella draken i koppel.

Mitt "livslånga" projekt över! Eller det har varat sen i förrgår, men det kändes livslångt då jag ägnat många timmar till det. Vad det är kan jag tyvärr inte tala om förren på söndag, men desto roligare blir det ju för er att läsa då.
Jag ska givetvis fota mitt projekt också.

I morgon väntar ännu en trip med mamsegullan till staden. Don´t ask me why, saker som måste göras som vanligt.

Men SHIT! Höll på att glömma bort en räkning som skulle betalas för 45 minuter sedan, dvs 7/5. Snabb som rackarn har jag nu betalat in den.

Åter till det sexuella fram och tillbaka. Jag funderar:
När man är stressad eller har röven full med saker att göra (Åh, ordvits), hur högt upp på listan kommer då sex?
Är det bara jag som vill vara in the mod, fräsch som en nyponros, ha en massa tid till att göra det lite roligt.
Eller ska man dra ner på kraven, dra trosan åt sidan och luta sig framåt?

Fundera på den ni! Eller gör det inte...

Kommentarer
Postat av: Emily

HAHA! Du är bara för härlig Tina...

Min haka trillade ned i backen och jag kvarstår helt mållös!

skrattar

2009-05-08 @ 14:41:06
URL: http://karmanjaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0