70-talsmusik & Pimp-shoes

Ja, det gör jag i natt, CD skiva med 70-talsmusik. Från ett väldigt speciellt år.
Men jag försöker även ladda hem nyaste Nero, men det tar en jävla tid med en skräpig dator.
Endast för att jag ville göra CD-omslag till skivorna.
Kul att det gått 4% sen typ en halvtimme. Snart avbryter jag skiten.

Annars har dagen varit lugn. Var med mamma till stan. Åkte hem. Gick ut med Hima, blev jagad av en K Å T bichon frise hane. Ice löper nämligen för fullt.
For och cyklade en sväng med Moyo. Bra stegträning det där. Gav Hima och Moyo massage. Hima kan behöva det oftare, det verkade lugna ner henne lite.
Nämde jag att det är utställning om mindre än 2 veckor? Och Hima springer som åsneskit...

H-vete! Fortfarande 4%! Neeeej, vänta nu slog det om till 8%. Whiiii!

Avslutar med en liten bild.

Vad sägs om de här 70-talsskorna? Även kallad "Pimp-Shoes".

Jag avlutar med ett Peace Out!
Observera! Installationen står på 12% nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0