30 års fest med stort F

Ja, det var det mitt projekt bestått av. Planerat och fixat min älskade storasysters 30 årsfest. Eftersom hon är född på 70-talet så var det temat.
Hon hade givetvis ingen aning om detta när vi dök in i hennes lägenhet kl.10.00 på lördagmorgon. Hon i god tro om att hon skulle börja jobba kl.11.00.
Lunch på stan, grillfest med tillbehörande lekar hemma hos oss och slutligen utgång.
Jag kan säga att jag hade en väldigt trevlig dag, detsamma tror jag om min syster, trots protester från början.

Nu kör vi!

Hennes snygga skyltar som jag gjort.

Det är inte ofta man ser en gammal legend på röda mattan

Hittade en blivande brud också, önskar henne lycka till med äktenskapet!

Gladare miner eftersom dagen gick och spriten flödade

Lektajm!

Skala potatis med en sax, eller varför inte en träslev?


Musikuppträdanden av gästerna (ingen kunde spela det instrument de fick)


30-åringen fick tillåtelse att byta om inför Schlagerklubben

Där det bjöds på bugg av J´s kusin

Och som hon gillade det!

J lyckades ragga upp vår chaufför till dans

På vägen hem från krogen var varken medpassagerare eller fotograf särskilt nyktra


Och i dag var A L L A trötta


Fler bilder utlovas när den andra fotografen skickar sina bilder...
Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Tess

haha fan vad kul ni verkar ha haft:D kanske man skulle anlita dig att fixa en fest till min man^^

Hälsa Titti så mkt från oss. kram kram

2009-05-11 @ 12:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0