Varit på VC

Nu har jag varit på VC och aldrig blivit plågad så i hela mitt liv! Han bände och vred och drog i mina stackars armar, satan så ont det gjorde.

Fick en tid nästa vecka till en sjukgymnast för att denne ska känna igenom mig. Och en röntgentid kommer att skickas för att röntga min nacke. Vi skulle börja så för att se om jag hade ett extra nackrevben som trycker på någon nerv. Är fallet så så kan de operera bort det första revbenet och då är smärtan väck! Det kallas TOS, Thoracic Outlet Syndrome , vi får väl se då. Annars kan man få sjukgymnastik. Äh, jag vet inte. Vi får avvakta och se.
Men om det inte är det, vad fan är det då då?

I kväll är det hundträning i ridhuset, lillasyster A ska träna Ice i agility. Hima ska väl träna på att bara finnas till och inte gå upp i 400 varv och Moyo lite lydnad och kanske nå agility. Vi får se när vi kommer dit.

Nu ska jag gå och titta ut något att äta till middag.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0