*Snörvel*

Ja, har lite snor i snoken, slem i halsen, inget trevlig, men inget jag dör av heller.

Skickade J att köpa godis till mig då det är sååååå synd om mig (bara för att jag har dålig karaktär). Men nu skyller vi på detta & ser glada ut.

Ser framemot i morgon. Då blir det FF med mannen... :-D Vi ska då bara mysa & busa. Säkert blir det lite mer godis då också... (bara för att jag har dålig karaktär).

Annars har dagen börjat med att jag kom hem från natt jobb, hyffsat utvilad, om man nu kan vara det efter att ha jobbat natt. Väntade tills graderna börjat stiga lite & tog då 3 vilda odjur ner på isen för en tur i solen. Det var lovely!

Sen hem med dem & ett fjärde odjur packade jag in i bilen & åkte ner på stan för socialträning. Det var i alla fall en som ville klappa, odjuret var måttligt förtjusad, som hon brukar vara. Lite svårflörtad den där.

Nu ska jag krypa ner under täcket i soffan med mina karameller och bara slappa framför Tv:n.

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0