Nu är jag på hugget

med skrivandet alltså. Beslutångesten är över för denna gång. Anmälde just en tjej vid namn Maffia till STOKK utställningen i april.

Sitter och tittar i PM:et... Då trillar en polett ner. VAD händer om någon av hundarna går till BIS finalen??? Ni vet, jag har bokat hotell för EN natt, mellan fredag och lördag. Hundarna ställs båda som första ras i resp. ring på lördag morgon. Och efter det är klart tänkte jag åka hem... Men tänk om någon av dem går till finalen på söndag? Vad gör man då då?
Här är beviset hur smart man är. Men jag tänkte inte efter helt enkelt.
Men nu ser jag på det så här. Chansen att någon av dem går till final är (hur stor?). Och skulle någon av dem göra det (till min stora glädje) så får jag lösa det då.

Nej, vi drar ner, sover på finhotell en natt. Ställer ut hundarna och så var det bra med det.
Resten ordnar sig, eller hur?

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0