Måste inrapportera

Att jag får hem min älskade HETA AMERIKANSKA i morgon *Tjohoo bara*
Ä N T L I G E N är den hel och fit for fight igen. Bokade då en stadstripp med en liten syster på 14 år efter hennes skola slutat.
Gud, vad det ska bli skönt att åka glassigt igen, och inte nån sketen BMW, utan riktig amerikanska.

Min skallebank håller i sig... Nacken har blivit lite bättre efter två alvedon. Kroppen är inte riktigt vad den har varit, gammal gammal.

Min kära fader får ju hem sitt lilla troll (Gråhund) om två veckor... Det ska bli kul å se mamma slita sitt hår efter allt valpkiss och bajs. Tur att de huserar i hus numer, blir som lättare med bäbisvovvar då.

Själv längtar jag efter min så sjukt mycket! Kan man ha för många hundar? Jag tror inte det. J har hakat upp sig på F E M, vi ska ha F E M hundar, herreligen då! Det ska vi iof sig inte ha, men det har han kanske inte fattat ännu, snabb som han är. Kanske nångång men inte nu.

I dag skrattade J när en på TV busade med en bäbis. Jag frågade lite snabb:
Vill du ha en bäbis?
Njaaaeeee
Det är inget svar

Nej. Inte F E M hundar och en bäbis, det går inte.

Nähäpp! Jag förstår han iof sig, men vi behöver ju inte skaffa en bäbis i dag. Men kanske nästa år eller året efter det eller något sådant. Jag är ju ung och vacker ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0