Jag har SÅ ont!

Jag har så ont i min kropp... Har haft det i flera månader nu. Har sen 18-20 års åldern haft svårt att borsta håret längre stunder och hänga upp tavlor tex.

Nu har jag ständigt ont i armarna. Blir trött av att bara hålla i hundarnas koppel, fast våra jyckar inte drar.
I dag skulle jag hålla upp en tidning med stöd mot bordet och fick ont i armen. I går skulle jag klippar fadern min med maskin och fick ont i armarna.
Vaknar bortdomnad i armarna nästan varje morgon... Det stramar ut i händerna också.
*Klagomål, klagomål i alla ära*

Sen har jag ofta ont i benen och under fötterna också. Whats up?!?

Det är INTE kul längre! Jag undrar om jag kan ha någon infektion i musklerna? I morgon måste jag på VC för jag står INTE UT LÄNGRE!

Fast jag vet inte hur jag ska beskriva smärtan... Den är så annolunda, som växtvärk, eller stickande kanske? Fast den är numer konstant. Den kan visseligen flytta till olika ställen på armarna, men det är definitivt konstant. Oftast på ovansidan om underarmarna, på "tumdynan" och uppe strax under axlarna. Under fötterna är det hälen och hålfoten som känns mest...

Nä, fi fan vilket klagobrev det här blev då! Förhoppningsvis så tar de några prover, skickar hem en med någon mirakelmedicin och sen är allt kanoners! Visst?

Nu ska jag sluta skriva med mina trötta armar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0