Jag har så mycket att göra!

Jag har så mycket att göra... Och känner mig helt sönder i kroppen, ingen ork att göra någonting. Om jag fick välja skulle det inte bli mycket gjort, men vissa saker måste man bara göra, det går inte att rubba på.

Inget annat har hänt, har bara varit hemma och drönat. Förkylningen tar ut sin rätt.
Pappa var förbi och lånade en bur att ha i bilen till sin nya valp som han hämtar i morgon. Han frågade om jag skulle följa med, men jag känner att kroppen inte pallar med det. Och jag hade ju så mycket att göra *som inte kommer att bli gjort*.

Nu ska jag nog gå och sova och hoppas att jag vaknar en aning piggare i morgon.

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0