Det är VÅR i luften!

U N D E R B A R T!
Det är vår i luften. +4 i skuggan och stekande i solen.
Jag tog 3 jyckar med mig efter skoterleden, den fjärde är med J hos hans mamsegulla & pappskalle.
Snacka om lycka! Jag tror jag nöjt minst lika mycket som hundarna. Sen var vi ute på gården en stund också, jag passade på att försöka skotta lite där det rasat framför bron, men med mina armar så blev det inget vidare.
Vi var ute 1½ timme och nu har hundarna ätit, balkongdörren står öppen och man känner lycka i hela kroppen!

Det enda molnet på vår himmelska promenad var när vi skulle gå över sjön, när jag är nära andra sidan så ser jag att skoterspåret är blött. Min värsta fasa! Att isen ska brista. Plurrade gjorde jag ju givetvis och det förstärkte bara min olustkänsla av blöta isar.

Nu ska jag gå och sätta mig vid balkongdörren i långfillingar och njuta! I morgon kan det vara minus igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0