Det är så sjukt att det blir overkligt.

Hejja!

Ja, det handlar så klart om HUND. Vad annars?
Nu är alla papper skickade till JBV om införsel av hund under 3 månader. De har 6 veckor på sig (och jag i fall jag glömt något). Skulle skicka kvitto på att jag betalt in pengarna för att de behandlar ärendet och såg sen att jag skickat med allt, så de ser till och med hur mycket pengar som finns på det kontot.
De kommer ju trilla av stolen när de ser hur rik vi är *S*
Till helgen skulle jag få fler bilder på puppisarna, och HUR ska jag kunna välja??? Tur att det bara står mellan 1 och 2, istället för 10!

Det verkar inte som det blir något Sthlm för Maffia Mastiffen, så nu kommer jag anmäla yrvärdret Hima i stället. Hon är inte alls redo för det, men jag vill ge henne den chansen nu när Maffia inte kan åka.

Sen har jag spanat in några riktiga hunkar! Alltså hundhunkar... De är outstanding snygga gossar.

J surar i sängen, men då är allt som det ska vara. Maffia och Moyo snarkar här bak, ytterligare en sak som är som det ska.
Själv har man kännt sig rätt värdelös i dag. Haft ont i nacken och hosta, så man är inte som man borde. Och hundarna blir alltid lidande när deras kära matte inte är i form. Men sen kom J hem och alla hundar fick det de behövde.

A längtar efter Maffia. Jag förstår henne...

Klart slut! Inget mer skit att skriva. Kanske kommer på något senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0