Börjat gå till Lilleman igen!

Tjoho! Lite ljus i mörkret. Fick fara till Lilleman idag.
Fast dagen startade med en fastkörning i snödrivan hemma på gården, men nu ska vi inte vara negativa och anta att oturen förföljer en, nej nej *Skakar på huvudet*

Och vet ni vad? Han log sitt härliga breda leende när jag kom. Bara det gör ju att en fastkörning försvinner som en fis i dimman.

Sen var det snabba ryck hem, käka och hunduppfödarutbildningen. Den var extra kul i dag, vi skrattade, vi det lilla gänget längst ner i bordet. Snart säger väl fröken att vi inte får sitta brevid varann längre.

Nu snarkar en Cane gris bakom min rygg, jag är ganska slut i huvudet och ska bara fixa en del grejer innan jag ska gå på bädden.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0