Barnvakt

Maffia har sovit borta hos sin "barnvakt" i helgen. Vi har varit hos J:s mamsegulla & pappskalle på lördag. Promenad & middag hann vi med där också innan vi åkte hem & drack några cider.

I dag var det hunduppfödarutbildningen med besök från en kennelkonsulent.
Ser faktiskt fram emot ett besök av en sådan nu. Hoppas de kommer ganska omgående efter man fått sitt kennelnamn, så man kan berätta vad man tänkt göra för lösningar & få goda råd INNAN man börjat med något. Det skulle ju vara kalas.
Jag & J har redan börjat spåna (& diskutera livligt) om lite olika projekt som skulle göra hundarna massa gott. & det är sådant man hade velat fråga om.

Oj, vad jag ser framemot våren & sommaren då alla projket kan ta vid! Jag älskar sånt!

Nu måste jag gå & sova, är HELT död faktiskt.

Men vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0