655 besök...

Jag har lagt ut "spanare" på min hemsida och på denna blogg.
På hemsidan har det varit 655 besök på 26 dagar, varav några, kanske 100 är jag själv *haha*
Skulle kanske länka till hemsidan här och boosta upp det ännu mer, men det skippar jag. Vill någon ha den så kan ni fråga i stället.
Här har jag haft HELA 168 besök på 26 dagar och jag själv står säkert för alla besök.

Kolla just "Den Rätta För Rosing"... Ibland vill man bara gå och gömma sig när man ser det... Piiiinsamt! Men jag önskar henne all lycka till!

Fick ett samtal från E, där hon informerade mig om en hund. Men kära E, han hade ju ett cyklopöga, och en sådan har vi ju redan. Ska vi ha TVÅ cyklopögon tycker du, så att det blir ett par? *S*
Hur som helst, så blev jag inte överimpad, förväntade mig den snyggaste jävla hunden och så dyker ett cyklopöga upp på bild... Nej, men visst, han var läcker, men jag tror det räcker med hanar.

Nu tänkte jag duscha och sen vette tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0