Silverräven

Jodå, man hade ju piffat upp sig. Och visst fick jag hämta min bil. Sitter i J´s bil och tittar till frillan..
Gahhh! M Y C K E T vita hårstrån syns överallt i luggen. Gamla skata.

Blev kvar i stan själv en stund. Köpte lamellgardiner X 2, och det var ett jobb att få upp den ena i köket. I morgon sätter jag upp den andra i sovrummet. Shoppade kläder på H&M, köpte 24 rullar dasspapper, sköljglans till diskmaskinen, tvättmedel och skurmedel. Man kan ju börja undra om jag tänkt att J ska tvätta och städa en del när jag är borta :-D
Och om han kommer vara mycket skitnödig.

Så, nu ska jag bara kolla runt lite grann här och ska försöka ta mig i säng i vettig tid *Fast det kommer ju inte att inträffa* I morgon är det promenad dejt med A och Maffia.

Jag tror min nästa hund ska kallas Razzia... Mohhahahaha!

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0