Nästan inget att göra.

Nu när hemsidan blev färdig så känns det som att jag inte har något att göra. Men visst har jag det.
Jag och hundarna ska ta "semester" i dag och sova borta. Alla 4.
Blir kul att gå och ströva omkring på ett annat ställe för en gångs skull.

Maffia är hemma och hon är bara så skön. Hon har ett sånt sätt att föra sig att man blir helt amazed. Hon har en sån lugn och behärskad framtoning. Som en    D R O T T N I N G. Ja, hon är verkligen super, den hunden.
Och vilket tålamod hon har med valpen som hoppar henne i ansiktet och är allmänt störig.

Nä, nu måste jag sätta fart så jag kommer mig iväg till övernattningsstället.

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0