Midsommar natten

slutar för mig här.
Började dagen riktigt seg. Skrek mest i sängen att jag minsann aaaaaldirg fick sova ut *Vilken ful lögn*
Min syster hade haft övernattning här, och det var mest för hennes skull jag klev upp.
Mellan skurarna av regn for jag och syster till BHK för att träna med Maffia och Moyo. Det var ju helt onödigt enligt J, för det gör man inte på midsommar. Nähä, och vilken roll spelar det? Tror han att hundarna vet vilken dag det är?

Hur som, Moyo han är en stjärna på agility. Han testade på med syster att springa genom tunnel, hoppa två hinder och sedan genom ny tunnel. Klart han fixade det, men han är så ruskigt snabb, svår att hinna med. Pip-leksak är Moyos bästa belöning i hela världen. Synd bara att han lyckades bita sönder den.
Maffia då? Ja, hon fick ju titta på till en början. Väldigt uppmärksam tjej det där, för direkt när hon blev lös så sprang minsann hon också genom tunneln. Hon undrade väl mest vad som var så spännade med den. Sötnos.

Kvällen har spenderas med mamma och pappa och systrar. Dock utan J. Fråga mig inte varför, han är sån i bland.
Moyo och Dívka följde med mig, medans Hima och Maffia stannade hemma med J.
Pappas lilla valp lekte skiten ut Dívka så Moyo var tvungen att var polis och stoppa härjandet. Mannen.

Efter grillning blev det krocketspel med en vinstkåt pappa, som då givetvis också vann. Sedan kubb.
Tyvärr slutande min kväll i ren och skär ilska och jag åkte hem.

Hem till oss kom A på besök och sedan så hamnade jag här. Hög tid att gå och lägga sig, annars kommer jag bara skrika i morgon att jag aaaaaldrig får sova ut.

Kära E, det ska bli så kul att fara med dig. Jag kommer att stanna i Lapplandet hela veckan. Det har jag bestämt mig för nu, lillasyster och hennes familj är där så jag ska passa på att umgås.
En annan grej, jag har något intressant på G *Hahahaha* Hör av dig ska jag berätta, J är inte lika imponerad om jag säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0